سرویس پرداخت در محل

یکی از مهمترین روش های کسب و کار در تجارت الکترونیک، استفاده از شیوه های نوین خرید و فروش اینترنتی است. اینترنت با ایجاد یک بازار هدف گسترده، بستر مناسبی برای معرفی و فروش محصولات ایجاد کرده است. در همین راستا فروشگاه های اینترنتی با پیشرفت روزافزونی مواجه شده و خریداران نیز با استفاده از یک جستجوی ساده در منزل و یا محل کار در 24 ساعت شبانه روز میتوانند بهترین کالا را با کمترین قیمت خریداری نمایند. پس از خرید کالا بحث تسویه حساب و ارسال کالا و مدیریت فرایند موجود قابل بحث می باشد که نرم افزار لجیتو این مسئله را برطرف و خریداران میتوانند مبلغ سفارش و هزینه ارسال آن را درب محل و پس از دریافت کالا پرداخت نمایند.پس از اتمام فرایند خرید، سفارش در نرم افزار لجیتو ثبت گردیده و فروشگاه آن را تایید و تحویل مامور توزیع می دهد و خریدار درب منزل خود در هر کجای کشور عزیزمان که باشد تحویل می گیرد و مبلغ را پرداخت می نماید، لذا در این سیستم، دیگر نیازی به مراجعه خریدار به بانک جهت واریز وجه کالا نیست. فروشنده نیز از تأمین امنیت کالای ارسالی، وصول مبلغ و یا برگشت کالا مطمئن خواهد بود و نیز پیگیری های مستمر و دقیق لجیتو، باعث افزایش سرعت وصول سفارشات ارسالی و در نتیجه تسریع در وصول مبالغ کالا می گردد.

ارسال پیامک اطلاع رسانی به خریداران
پنل کاربردی و کاربر پسند
اختصاص امکانات ویژه برای فروشگاه های فعال و معتبر
امکان گزارش گیری جامع و پیشرفته
پشتیبانی 24 ساعته
پیگیری وضعیت سفارشات ارسال شده شما در جهت تبدیل سریع آن به سفارشات توزیع شده
تسویه حساب شفارشات توزیع شده
تسویه حساب روزانه با فروشگاه های معتبر
سیستم انبارداری حتی برای فروشگاه های غیر لجستیک

سرویس پرداخت آنلاین

با توجه به پیشرفت روزافزون تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی و معایب موجود در سیستم پرداخت در محل، فروشگاه های اینترنتی مطرح کشور به سمت جلب اعتماد خریداران برای پرداخت مبلغ سفارش در هنگام خرید تغییر مسیر دادند و لجیتو نیز در همین راستا سرویس های خود را ارتقا داده و سرویس های خود را تماما به این فروشگاه ها نیز ارائه می نماید، به این صورت که فروشگاه های مذکور می توانند از درگاه بانکی خود استفاده و سفارشات را در پنل لجیتو ثبت نماید و کارمزد خدمات لجیتو و هزینه ارسال سفارش از محل دپوزیت شارژ پنل فروشگاه کسر می گردد. لازم به ذکر است به میدان آمدن مجوزهایی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی، ستاد ساماندهی فروشگاه های اینترنتی و ... در جلب اعتماد خریداران و پیشرفت این روش از فروش بی تاثیر نیوده است و فروشگاه هایی که هنوز قادر به دریافت مجوزهای لازم و درگاه بانکی نشده اد می توانند از درگاه بانکی لجیتو استفاده کنند و نیز از سایر خدمات لجیتو بهره لازم را ببرند.

استفاده از درگاه بانکی فروشگاه جهت اعتماد بیشتر
اطلاع رسانی پیامکی جهت اتمام شارژ
استفاده از درگاه بانکی لجیتو برای فروشگاه های فاقد درگاه
رهگیری سفارش در کلیه مراحل
تضمین فروش موفق
اطلاع رسانی پیامکی به خریدار در تمام مراحل خرید و توزیع

لجستیک و انبارداری هوشمند

شما به تناسب روال‌های کسب‌وکار خود ممکن است نیازمند حفظ و ذخیره‌سازی کالاها باشید و خودتان زمان و مکان لازم جهت ایجاد این انبارها و مدیریت آنها را نداشته باشید. لجیتو هم در قسمت نرم افزار و هم در قسمت اجرای این فرایند شما را یاری می نماید. در این سرویس شما در لحظه و به صورت آنلاین می توانید فضای انبار خود را متناسب با نیاز روزانه و نوع کالای خود انتخاب نمایید و به صورت کاملا هوشمند موجودی انبار خود را در لحظه مدیریت نمایید؛ شما می توانید شرایط نگهداری کالاها را در انبارهای مختلفی فراهم کنید. زیرسیستم مدیریت انبار لجیتو راهکاری منعطف است که به شما کمک می‌کند به آسانی و مطابق با نیازهای خود انواع طبقه‌بندی و گونه‌های کالا را تعریف کنید و به این ترتیب در هر لحظه می‌توانید گزارش‌های کاربردی از موجودی مقداری و ریالی خود در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است هزینه انبارداری در لجیتو به صورت روزانه محاسبه می گردد و دیگر نیازی به عقد قرارداد های ماهانه و یا سالانه جهت داشتن انبار نمی باشد.

ارسال پیامک اتمام موجودی انبار
اطلاع از موجودی کلیه کالاها به لحظه و آنلاین
بدون نیاز به نرم افزار انبارداری و حسابداری
حذف هزینه نیروی انسانی
بیمه کلیه کالاهای موجود در انبار
محاسبه روزانه هزینه انبارداری
ارسال پیامک اتمام شارژ ریالی پنل
ارسال پیامک شارژ موجودی انبار
انبارگردانی دوره ای دوره‌ای در تضمین سطح موجودی به لحاظ کمّی و کیفی
ارائه گزارشات متنوع، جامع، کاربردی و ....
امکان صدور حواله ورود و خروج
در اختیار داشتن داده‌های به موقع و دقیق از عملیات خرید، فروش و موجودی انبار در هر لحظه

بسته بندی

در ابتدا گمان مي شد كه با ديجيتالي شدن خريد شايد ديگر نيازي به پرداختن آنچناني به موضوعات اساسي در بسته بندي همانند سابق نباشد اما تحقيقات بعدي به خوبي نشان داد كه برخلاف آن تصور، از نقش بسته بندي نه تنها كاسته نشده بلكه جنبه هاي جديدي نيز به آن افزوده شده است و امروزه به عنوان یکی از روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش به حساب می‌آید و از نظر کارشناسان لجیتو نیز بسته بندی محصول تنها ظرفی برای حمل آن نیست؛ بلکه قالبی است برای شناساندن محصول به مشتریان. هنگامی که مشتری در نگاه اول بسته‌بندی آن محصول را مشاهده میکند، تصویری تمام عیار ازشرکت مذکور در ذهن مشتری نقش می‌بندد که می‌تواند بر رفتار خرید وی بسیارموثر باشد. لذا در این واحد ما دو نوع بسته بندی را به شما سرویس می دهیم
1- بسته بندی صنعتی که در این بسته بندی از بهترین متریال استفاده میکنیم و سعی ما بر این است که سفارش خریدار در بسته بندی ایمن و شکیل قرار بگیرد تا زمان تحویل کالا به خریدار رضایت کامل او را از خرید جلب نماییم.
2- بسته بندی لوکس که این بسته بندی بیشتر برای هدایا و مناسبت های مختلف استفاده می شود که در این نوع بسته بندی از کاغذ، جعبه کادو، روبان های رنگی، کارت پستال و .... استفاده می شود تا خریدی به یاد ماندنی را در ذهن خریدار نقش ببندیم.

استفاده از بهترین متریال(چسب، کارتن، پاکت و ....) با کمترین قیمت
بسته بندی بر اساس سلیقه و انتخاب خریدار
پیش بسته بندی محصولات جهت تسریع در امر ارسال
کاهش سفارشات برگشتی و افزایش رضایت مشتری به دلیل افزایش سرعت و کیفیت
حذف هزینه های کارتن، چسب و ....
ارسال پیامک اتمام شارژ ریالی پنل
کاهش خطاهای بسته بندی با توجه به هوشمند بودن سرویس انبارداری و بسته بندی
کاهش هزینه های حمل و نقل

توزیع

یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای خود به بازارهای هدف است و دیگر دغدغه آنها سلیقه ها و نیازهای متفاوت مشتریان میباشد، یکی از خریداران زمان تحویل کالا برایش خیلی مهم و مسئله هزینه حائز اهمیت است دیگری بالعکس... در اینجاست که مدیران فروشگاه ها مجبور به عقد قرارداد با شرکت های توزیع کننده متفاوتی می شوند. در سرویس توزیع لجیتو دیگر نیازی به مذاکره و عقد قرارداد با همه شرکت های توزیع کننده و حمل ونقلی همچون پست، پیک های خصوصی، باربری ها و .... نمی باشد. در نتیجه شما فقط با عقد قرارداد با لجیتو تمامی این شرکت ها را در اختیار دارید و به راحتی و با استفاده از نرم افزار لجیتو می توانید در لحظه به تمامی شرکت های توزیع کننده مطرح کشور متصل می شوید و ما در لجیتو سعی کردیم که بهترین های توزیع را در اختیار داشته باشیم تا رضایت کامل خریداران شما را جلب نماییم.

در اختیار داشتن توزیع پست، پیک و .... در یک پنل
پیگیری های منظم و مستمر جهت توزیع سریعتر و بهتر سفارشات
سرعت و کیفیت توزیع بهتر با استفاده از پیک خصوصی
امکان رهگیری سفارشات در کلیه مراحل
ارسال پیامک اطلاع رسانی وضعیت سفارش به منظور کاهش برگشتی
امکان گزارش گیری های کامل و جامع از وضعیت سفارشات جهت ارتباط با مشتریان

همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش لجیتو به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید همکارانی را برای خود تعریف نمایید و در ازای فروش محصولات شما به آنها پورسانتی را پرداخت نمایید. محاسبه کلیه پورسانت ها به عهده لجیتو می باشد و شما دیگر نیازی به نرم افزار حسابداری به صورت جداگانه ندارید، پورسانت مذکور را در لجیتو هم میتوانید به صورت مبلغی در ازای فروش محصول و یا درصدی در ازای فروش محصول در نظر بگیرید. یکی از مزایای این سرویس این است که شما فقط در ازای سفارشات موفق پورسانت پرداخت می کنید و اگر سفارشی برگشت و یا مرجوع شود به همکار پورسانتی تعلق نمی گیرد.
یکی دیگر از کاربردهای این سرویس برای شرکت هایی می باشد که تله شاپینگ، ایمیل مارکتینگ، فروش پیامکی و ... دارند و برای فروش محصولاتشان از بازاریاب ها استفاده میکنند، این به مدیران برای ارزیابی بازاریابان، محاسبه پورسانت ها و ... کمک شایان ذکری می نماید.

ارائه گزارشات متنوع از وضعیت فروش همکاران
ایجاد پنل اختصاصی برای هر همکار
عدم نیاز به نرم افزار حسابداری جهت محاسبه پورسانت همکاران
امکان مدیریت نحوه عملکرد بازاریاب ها
امکان محاسبه جریمه برای همکار و یا بازاریاب

مدیریت زنجیره تأمین (SCM)

مدیریت زنجیره تأمین بر یکپارچگی میان جریان کالا و اطلاعات تمرکز دارد و این فعالیت‌ها را برای دستیابی به یک هدف نهایی سازمان‌دهی می‌کند: موجودی انبار تا حد مطمئنی نگهداری شود به نحوی که محصولات در زمان مورد نظر برای فروش موجود باشند. به این ترتیب می‌توانید با پاسخگویی به موقع به تقاضای مشتری، اهداف مالی خود را محقق کنید.
مدیریت زنجیره تأمین لجیتو با یکپارچگی فرایندها و تسهیل ارتباطات با تأمین‌کنندگان و مشتریان به شما کمک می‌کند براساس اطلاعاتی به‌روز بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید.
زیرسسیستم خرید و تدارکات لجیتو با تعریف فرایند خریدی مشخص و ابزارهای متعددی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به شما کمک می‌کند همه امور مربوط به خرید و تأمین خود را به آسانی مدیریت کنید. متخصصین تدارکات و خرید شرکت‌های بازرگانی در فضای کسب‌وکار امروز با چالش‌های متعددی رو به رو هستند. آن‌ها باید بر اساس پیش‌بینی تقاضای مشتری به حد کفایت کالا تأمین کنند، تأمین‌کنندگان را ارزیابی و از میان آن‌ها بهترین را انتخاب کنند،دریسک‌های تأمین کالا را در نظر بگیرند، هماهنگی‌های لازم را برای دریافت کالا در انبار و انبارداری انجام دهند، درخواست‌های خرید و قراردادهای خرید را مدیریت کنند و مسائل حسابداری خرید را نیز در نظر بگیرند. لجیتو راه‌حلی کامل برای پاسخ به همه این نیازهاست.

طراحی فروشگاه اینترنتی

همین حالا عضو شوید